Wednesday, July 10, 2013

Ramadhan kali ini...

Assalamualaikum dunia blogger! Fuh fuh, lamanya tak menghapdate blog. Last update bulan May. Almost 2 months menyepikan diri, ramai dah yang komplen, kenapa tak reti2 nak menghapdate blog ni, tangan dah kaku ke apa semua macam2 bebelan demi bebelan yang aku terima haha.

Alasan mengapa aku menyepikan diri hanya satu. Dan tidak lain tidak bukan.....

Yes. Aku malas. Malas yang teramat amat amat amat sangat. Tambahan lagi dengan mindset 'takda life' sepanjang duduk rumah ni macam lagi menghasut kemalasan aku untuk menghapdate blog. So apa nak buat, faham2 je lah eh :D

Kenapa buat kemunculan semula sekarang? Sebab sekarang ini kita berada dalam bulan Ramadhan yang mulia! Bulan yang penuh keberkatan. So masa ni lah nak mengatasi nafsu malas tu kan hehe. Aku ingat I'll try to update more dalam2 takde kerja sekarang ni. Banyak sangat cerita yang pending, rugi juga kalau aku tak imprint kan memory tu dalam baby blog aku ni huhu.

Okay lah, apa2 pun, selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak buat semua, dan selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga ramadhan kali ini membawa 1001 keberkatan dari-Nya. :)


Adios!



No comments: